پس از آتش گرفتن یک فروشگاه زنجیره‌ای به مساحت ۳۰۰ هزار متر مربع در آمریکا، توده‌های بزرگ دود غلیظ در ایالت «ایندیانا» آمریکا به هوا بلند شد.

این آتش سوزی سازه حوالی ساعت ۱ بعد از ظهر به وقت محلی آغاز شد و تا رسیدن ماموران آتش نشانی، ساختمان به طور کامل غرق در شعله‌های آتش شد. دود ناشی از آتش سوزی تا حدی بوده است که می‌توان از کیلومتر‌ها دورتر و حتی در تصاویر ماهواره‌ای آن را مشاهده کرد.

پلیس گفته است کنترل آتش‌سوزی دشوار خواهد بود و از مردم خواسته در خانه بمانند و در‌ها و پنجره‌های خود را بسته نگه دارند.

به گزارش یو اس‌ای تودی،  یکی از آتش نشانان حین عملیات اطفای حریق جراحات جزئی دیده است. مقامات مربوط به حادثه نیز گفته اند بررسی علت بروز آتش‌سوزی ممکن است هفته‌ها طول بکشد.

مسئولان آتش نشانی هشدار دادند که مرکز توزیع پر از اقلامی است که در صورت سوختن ممکن است گاز سمی متصاعد کنند. رئیس آتش نشانی گفت که اداره مدیریت محیط زیست ایندیانا و آژانس حفاظت از محیط زیست برای کمک به آزمایش مواد خطرناک و مسائل مربوط به کیفیت هوا وارد عمل شده اند.

فروشگاه زنجیره ای

کارمندان این فروشگاه زنجیره‌ای نسبت به از دست دادن شغل خود اظهار نگرانی کرده اند.

گفتنی است فروشگاه زنجیره‌ای وال مارت (Wallmart)، یک شرکت خرده‌فروشی آمریکایی است که دارای بزرگ‌ترین شبکه‌های فروش مواد غذایی، سوپر مارکت‌ها و هاپرمارکت‌ها در جهان می‌باشد. 

آتش‌سوزی والمارت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۰۲:۲۳ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
چرا دروغ بگم خیلی هم خوشحالیم از بس این آمریکایی های تروریست دزد وجنایت کار هستند چرا به این جنایت کارها رای میدهند امیدوارم تمام آمریکا توی آتش خاکستر شود برای این همه جنایت که علیه مردم جهان صورت می دهند
Iran (Islamic Republic of)
قریشی بوکانی
۱۷:۲۵ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
من هم هر موقع هر خبری از سیل و ویرانی و آتش سوزی امریکا میاد از ته دل خوشحالم . اینها نه تنها دشمن اسلام و ملتهای خاورمیانه هستند بلکه دشمن انسانیت و اخلاقیات در همه جوامع بشری هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
چه صحنه باشکوهی !!

خب.... :)

انشالله کل امریکا !! :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۶ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
انشاالله
Germany
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
موافقم.
آخرین اخبار