معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: بر اساس آخرین بررسی‌ها ۸۹.۳ درصد جوانان ایرانی از شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها استفاده می‌کنند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در دیدار با امام جمعه شیراز به مناسبت هفته جوان گفت: بر اساس آخرین بررسی‌ها ۸۹.۳ درصد جوانان ایرانی از شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها استفاده می‌کنند که در این بین ۷۰ درصد از شبکه اینستاگرام استفاده می‌کنند که لازم است در این فضا به منظور ارائه محتوای مناسب، بیشتر کار شود.

به گفته وحید یامین پور، چهره سازی اساس راهبرد‌های فرهنگی جمهوری اسلامی است که از سوی دفتر مقام معظم رهبری نیز این مهم ابلاغ شده است.

او گفت: از ۱۰ شخصیت برتر مورد توجه جوانان و نوجوانان هیچ کدام از چهره‌های اسلامی و ایرانی نیستند و عمده توجه این قشر به چهره‌های اروپایی و هالیودی است.

معاون وزیر ورزش و جوانان جهان کنونی را جهان رسانه دانست و گفت: جوانان امروز سراسر وقت خود را با رسانه‌ها سر می‌کنند و خانواده در اولویت بعدی آنهاست.

یامین پور در بخش دیگری به برگزاری اجلاس هم آهنگ در شهر مشهد مقدس هم اشاره کرد و گفت: لازم است همگرایی جهت میدان داری در عرصه جوانان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: لزوم یاری رسانی و عزم ملی با کمک رسانه ملی در این امر بسیار حائز اهمیت است و با کمک آن می‌توان الگو‌ها را به قشر جوان شناساند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با رویکرد جدید دولت در انتخاب مدیران جوان تحولی در گسترش افکار ایرانی و اسلامی بیش از پیش تلاش شود.

او به سخنان رئیس جمهور مبنی بر جدی گرفتن ستاد ساماندهی امور جوانان اشاره و گفت: از تمام مدیران خواسته شده که نسبت به برگزاری قوی‌تر این ستاد‌ها در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها اقدام کنند.

یامین پور گفت: ستاد امور جوانان محلی برای هم افزایی و به اشتراک گذاشتن آخرین رصد‌ها و پایش‌های حوزه جوانان است که باید بیش از پیش در استان‌ها و شهرستان‌ها فعال شوند.

او گفت: یکی از مأموریت ما در حوزه جوانان مشاوره‌های ازدواج و ترویج ازدواج آسان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.