دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت:تخلف در بازار کالا‌های اساسی این استان باید پس از بازرسی و نظارت در همان محل صنفی اعمال قانون شود.

محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: تیم‌های نظارت و بازرسی در بازار باید متشکل از سازمان‌های مختلف باشد که در همان نقطه وقوع با حضور قاضی تعزیرات اقدامات و اعمال قانون صورت پذیرد.

برخورد‌های قانونی در حوزه بازار کالا‌های اساسی باید از حالت معمول مثل جریمه خارج شود و جنبه بازدارند داشته باشد که این مهم به تعزیرات استان نیز تاکید شده است.

نظارت و بازرسی در بازار یک کار جمعی است و انتظار این است که برنامه‌ریزی و شیفت بندی‌ها به خوبی اجرایی شوند و دستگاه‌ها و سازمان‌های دخیل در حوزه نظارت بر بازار در کنار سازمان جهاد کشاورزی به این سازمان یاری برسانند.

تشدید برخورد‌ها در ایام تعطیلات نوروز و روند نظارت‌ها همچنان ادامه دارد و هر زمان که بازار به وضعیت عادی برگشت رفتار بازرسان نیز عادی خواهد شد، چرا که در این روز‌های سخت پیش رو باید درستکاری افراد را در حوزه بازار مشخص کرد و در روز‌های عادی همه پای کار هستند.

ما در تولید مشکلی نداریم، فقط در حوزه توزیع است که باید اقداماتی انجام داد تا محصول به نحو مطلوب به دست مصرف کننده برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.