فرمانده انتظامی استان قم از شهروندان قمی خواست در نیمه شعبان از تردد با خودروی شخصی جهت حضور در مسجد مقدس جمکران خودداری کنند.

سردار سید محمود میرفیضی گفت:بعد از گذشت دو سال  محدودیت های کرونایی در نیمه شعبان امسال پیش بینی شده جمعیت زیادی به شهر مقدس قم مشرف شوند.


فرمانده انتظامی استان قم گفت: از مردم شریف استان تقاضا می‌کنیم، حتی المقدور از تردد با خودرو‌های شخصی در این روز بزرگ خودداری و فضای تردد را برای مسافران و زائران باز گذاشته و بیش از پیش نیز با مأموران پلیس راهور و انتظامی استان همکاری لازم را داشته باشند.


سردار میرفیضی با بیان این که پلیس قم در آماده باش ۱۰۰ درصد قرار خواهد داشت، گفت: علاوه بر کنترل مسائل حفاظتی از طریق دوربین، همکاران ما در داخل و اطراف مسجد مقدس جمکران نیز حضور داشته و موارد را پیگیری خواهند کرد.


فرمانده انتظامی استان گفت: شهروندان در مواجهه با هرگونه مشکل در حوزه‌های مأموریتی پلیس، به اطلاع نیرو‌های مستقر در مسجد جمکران برسانند، همچنین مأموریت یگان فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نیز به قوت خود ادامه داشته و مردم در صورت مواجهه با موارد مشکوک می‌توانند با این پلیس تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار