فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال‌جاری تصافات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۵۰ درصد دراستان افزایش یافت.

آقای امان‌اللهی در نشست ستاد تسهیلات سفر و کاهش تصادفات جاده‌ای ایام نوروز در چهارمحال و بختیاری با اشاره به بکارگیری دو هزار و ۷۰۰ نیروی ناجا در طرح نوروزی گفت: در ماموریت‌های این ایام ۳۰۰ خودرو و موتورسیکلت بکارگیری می‌شود و ۱۱ ایستگاه پلیس برای ارائه خدمات به مسافران در شهرستان‌ها پیش‌بینی شده است.

 باتوجه به ممنوعیت برپایی چادر در بوستان‌ها باید به‌غیر از اقامتگاه‌ها و هتل‌های تحت نظارت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، مکان‌هایی برای اسکان مسافران مانند مدارس، خوابگاه‌های دولتی و کمپ‌های گردشگری نیز پیش‌بینی شود.

 باتوجه به شرایط جغرافیایی استان و وضعیت محور‌های مواصلاتی باید آشکارسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز در دستور کار متولیان قرار گیرد.

در سال‌جاری باوجود تشدید اعمال قانون، مباحث آموزشی و فرهنگ‌سازی، تصافات جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵۰ درصد افزایش یافت.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به آمار بالای تصادفات رانندگی در سه شهرستان شهرکرد، بروجن و فارسان گفت: در سال ۱۴۰۰ مجموعا ۱۰۰۳ نفر بر اثر حوادث رانندگی در استان مصدوم و ۲۷ نفر جان خود را از دست دادند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار