ظهر امروز استاندار کرمان با حضور در محل پایگاه امدادی پشتیبانی جمعیت هلال احمر مرکز استان از طرح ملی هلال رحمت رونمایی کرد.

علی زینی وند استاندار کرمان با حضور در محل پایگاه امدادی پشتیبانی جمعیت هلال احمر در طی بازدید از ۲۵۰۰ بسته غذایی از طرح ملی هلال رحمت رونمایی کرد.

رضا فلاح گفت: با نزدیک شدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سال ۱۴۰۱، طرح‌های "فرشتگان رحمت" و "همای رحمت" ادغام و طرح جدیدی با عنوان «هلال رحمت» از اسفندماه جاری تا اردیبهشت سال آینده در دستور کار سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر قرار گرفته است.

فلاح می‌گوید: به همین منظور جذب حداکثر منابع داوطلبی و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین حقیقی و حقوقی جهت تامین اقلام و توزیع هدفمند بین آسیب دیدگان حوادث اخیر و نیازمندان انجام شده است.

او گفت: در مرحله اول تعداد ۲۵۰۰ سبد غذایی به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تهیه شده است و پس از افتتاح و رونمایی این طرح، اقلام مذکور در شهرستان‌های جنوبی جیرفت، کهنوج، قلعه گنج، عنبرآباد و رودبار جنوب توزیع خواهد شد.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، تعدادی از بسته‌های غذایی به نیازمندان شناسایی شده در ۱۰ محله طرح تاب آوری و توانمندسازی محلات ناکارآمد نیز توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار