فرمانده سپاه استان فارس گفت: برتر بودن سپاه فجر فارس در کشور حاصل زحمات بسیجیان است که پرچم سپاه را در میان کشور بالاتر از همه برافراشته است.

سردار یدالله بوعلی عصر امروز در آیین تجلیل از مدافعان سلامت در امر واکسیناسیون کرونا که به همت سپاه ناحیه ثارالله شیراز برگزار شد، با یادآوری اینکه در اوایل واکسیناسیون با تجمع عمده مردم مواجه بودیم گفت: یکی از مراکز اثرگذار واکسیناسیون در استان فارس مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون ثارالله واقع در حسینیه ثارالله شیراز بود.

او گفت: در مدت کوتاهی پس از آغاز واکسیناسیون، با ساماندهی کار‌ها روزانه، تعداد زیادی از مردم شیراز در این مرکز واکسینه می‌شدند و همه این‌ها حاصل از جان گذشتگی بسیجیانی است که خالصانه وارد میدان شدند و دست سپاه را گرفته و به امام و فرمانده خود گفتند که ما در میدان هستیم.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: سپاه فارس در هر موضوعی که در کشور ورود کرده، خوش درخشیده و با افتخار می‌گویم که برتر بودن سپاه فجر فارس در کشور، حاصل زحمات بسیجیان است که پرچم سپاه را در میان کشور بالاتر از همه برافراشته است.

او با اعلام اینکه در دو سال گذشته سپاه فجر فارس در همه ارزیابی‌ها رتبه برتر را کسب کرده، گفت: این مایه افتخار است که همه ارزیابی‌ها، سپاه فجر را در همه عرصه‌ها برتر معرفی کردند و اعلام این خبر خوش در آستانه نیمه شعبان مایه خوشحالی است.

محمد بهادر علیپور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز به تسریع در امر واکسیناسیون و کمک به امر درمان پیرو فرمان رهبری اشاره و گفت: در این راستا و مبنی بر تاکیدات این ماموریت در مردادماه آغاز شد و ابتدا امنیت آن را برعهده گرفتیم و در ادامه این مامورست به طور کامل به ناحیه ثارالله محول شد.

او گفت: صفر تا صد مرکز واکسیناسیون در  دست گرفتمی و بیش از آن همکاران بسیجی در پایگاه‌های سلامت همراه کاد‌ر درمان مشغول خدمت رسانی بودند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: حجمه سنگینی بر دوش این افراد بود و ۱۱۰ نفر در سه ماه اول در سه شیفت مشغول فعالیت بودند.

این مقام مسئول گفت: از تعداد ۷ هزار و ۵۰۰ نفر فوتی کرونا در استان که داشتیم، تنها یک بانوی جهادگر ۵۰۰ نفر از اموات کرونایی را غسل داده است و این نشان از آن است که هرجا موردی باشد بسیجیان و جانبازان جان فدا هستند و ورود می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار