۲۶۸ پایگاه در خراسان جنوبی به نیت سلامتی و ظهور امام زمان (عج) برای جمع آوری کمک‌های مردمی به محرومان از فردا برپا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: همزمان با نیمه شعبان پایگاه‌های جمع آوری صدقه برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان توسط این نهاد با هدف ساماندهی به کمک‌های مردمی و رسیدن کمک‌های مردمی به دست نیازمندان واقعی برپا می‌شود.

او گفت: این پایگاه‌ها درچهاردهم شعبان در محل گلزار شهدا همزمان با روز برات و همچنین در محل مساجد، میادین، معابر اصلی و محافل برگزاری جشن‌های نیمه شعبان توسط این نهاد و مراکز نیکوکاری برپا می‌شود.

لطفی گفت: از ۲۶۸ پایگاه ، ۱۰۰ پایگاه فردا چهاردهم شعبان در محل آرامستان‌ها همزمان با روز برات برپا می‌شود وهمچنین ۱۴۷ مرکز نیکوکاری و ۲۱ اداره کمیته امداد امام خمینی در شهرستان‌ها آماده دریافت کمک به نیازمندان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: طرح مذکور در قالب طرح مسجد محوری برگزار می‌شود و عوائد و درآمد‌های جمع آوری شده در طرح صدقه برای سلامتی و تجلیل درفرج و ظهور امام زمان (عج) به منظور کمک به نیازمندان واقعی منطقه اختصاص می‌یابد.

او در خصوص روش‌های نوین پرداخت کمک‌های مردمی به نیازمندان گفت: مردم می‌توانند با استفاده از گوشی تلفن همراه و با شماره گیری۸۸۷۷۰۵۶، اسکن کد QR، ارسال یک پیام بدون متن به سر شماره ۸۸۷۷، شماره گیری تلفن گویای ۹۶۸۸۷۷. کمک‌های خود را به نیازمندان پرداخت کنند.

به گفته لطفی واریز به شماره حساب ۱۱۱۶۷۶۵۱۸۰۰۵ و انتقال وجه به کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۹۰ نزد بانک ملی شعبه دادگستری بیرجند مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی شهرستان‌ها و مراجعه به سایت امداد به نشانی www.emdad.ir از دیگر روش‌های پرداخت کمک به نیازمندان استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.