استاندار ایلام:

جوانان پیشران توسعه هر منطقه هستند

استاندار ایلام گفت: جوانان پیشران توسعه و تضمین کننده سعادت و تعالی هر منطقه هستند و با این نیرو‌های با انگیزه می‌توان کشور را در ریل توسعه قرار داد.

به گفته حسن بهرام نیا در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان ایلام، از صدر اسلام تاکنون با مساعدت و بکارگیری از نیرو‌های جوان و تحول گرا در راستای برقراری نهضت اسلام و حاکمیت نبوت و امامت استفاده شده است.

او گفت: به مدد همین جوانان بود که اسلام و ایران در قالب جمهوری اسلامی به جهانیان معرفی شد.

استاندار ایلام ادامه داد: این انقلاب زمینه ساز عدالت جهانی است و پرچم قرآن و اسلام به وسیله امام زمان (عج) در این کره خاکی به اهتزاز در خواهد آمد.

بهرام نیا گفت: الگوی جوانان حضرت علی اکبر (ع) است که تندیس ایثار و وفاداری در اختیار او قرار دارد و جوانان امروز این مرز بوم باید ادامه دهنده راه ایشان باشند

او با اشاره به گزارش مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص پاتوق‌های فرهنگی و مهارتی گفت: این پاتوق‌های فرهنگی ظرفیت بسیار خوبی را برای استان ایجاد کرده است.

استاندار ایلام با قدردانی از کار‌های فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: توجه ویژه به جوانان و اجرای برنامه های فرهنگی برای شناسایی و پرورش جوانان در دورافتاده‌ترین نقاط استان انجام شود و باید این مهم استمرار داشته باشد.

بهرام نیا به ظرفیت و استعداد جوانان استان در تمامی حوزه‌ها اشاره کرد و گفت: جوانان ایلامی دارای مقام کشوری و دارای استعداد‌های بالایی هستند که نمونه بارز آن شهید والامقام رضایی نژاد است.

او ادامه داد: باید از جوانان در قالب بخش‌های خصوصی برای توسعه استان بهره گیریم و از ظرفیت و استعداد آنان در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم.

او گفت: با همت جوانان این استان ظرفیت‌های بخش تولید و خدمات و کشاورزی و دیگر حوزه‌ها باید شناسایی شود.

 در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان که امروز برگزار شد از ۱۸ جوان برتر در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.

برچسب ها: جوانان ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.