عضو جنبش انصارالله یمن در رشته توییتی تایید کرد عربستان تنها مجری دستورات واشنگتن در تجاوز به این کشور است.

«علی القحوم» در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «عربستان کشور متجاوز به یمن است و تجاوز آن به دستور واشنگتن آشکار و نمایان است. تجاوز و جنایاتش همچنان ادامه دارد و یک لحظه متوقف نشده است. محاصره آن نیز ادامه دارد و تصمیم گیرنده نیست.»

این عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن درخصوص نقش عربستان و امارات در تجاوز به یمن نوشت: «این کشور به همراه امارات فقط مهره‌های کثیف آمریکا و صهیونیست‌ها برای اجرای پروژه‌های اشغالگران، تخریب و ویرانی هستند. آمریکا تصمیم گیرنده است.»

او در ادامه گفت: «آمریکا و مهره‌های کثیف آن شامل عربستان و امارات بدانند و آگاه باشند که یمن پس از هشت سال تحمل تجاوز و محاصره هرگز در برابر سیطره جویی و قیمومیت تسلیم نخواهد شد و اشغالگری و پروژه‌های مرگ و ویرانی را هرگز و به هیچ وجه نمی‌پذیرد. یمن با عظمت جغرافیایی، ملت و سران خود همواره آزاد و مستقل خواهد ماند و بارقه پیروزی در دور دست، نمایان است.»

پیش از این نیز منابع یمنی توطئه عربستان برای هدف قرار استان‌های مختلف این کشور را افشا و در این خصوص اعلام کردند سازمان اطلاعات عربستان یک گروه را در استان مارب جذب کرده و قصد داشت ۳ خودروی بمب گذاری شده به چندین استان بفرستد.

مرکز حقوق بشری «عین الانسانی» یمن تایید کرده بود طی ۲۴۰۰ روز (نزدیک به شش سال و نیم) از زمان آغاز حملات اپتلاف سعودی- اماراتی به یمن، ۴۴ هزار و ۲۲۱ غیرنظامی کشته و زخمی شده‌اند که از میان آن‌ها ۱۷ هزار و ۲۹۰ نفر کشته و ۲۶ هزار و ۹۳۱ نفر زخمی شده‌اند و از میان کشته شدگان ۴۲۷۰ کودک و ۲۸۵۰ زن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار