رئیس کمیته امداد امام خمینی مهاباد گفت: امروز طی مراسمی ۷ سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی به نوعروسان نیازمند این شهرستان اهدا شد.

احمد نوذری گفت: در آستانه سال نو و به مناسبت اعیاد شعبانیه ۷ سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی یخچال، لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی، اجاق گاز  با حضور مسئولان به نوعروسان نیازمند مهابادی اهدا شد.

وی گفت: ۶۳ نفر از فرزندان مددجو تحت پوشش این نهاد از خدمات جهیزیه کالای و کمک هزینه ازدواج، با ارزش بالغ بر ۸ میلیارد ریال بهره‌مند شده اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی مهاباد گفت: این سری کالا‌ها با کمک هم افزایی خیران شهرستان صورت گرفته و در طول سال اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش به مناسبت‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

نوذری گفت: این اقدام در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان، کم‌کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان، ترویج سبک زندگی اسلامی، حمایت از کالای ایرانی و اجرای اقتصاد مقاومتی در طی چند مرحله در طول سال به زوج‌های جوان نیازمند به آنان جهیزیه اهدا شد.

وی گفت: مردم می‌توانند کمک خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ و یا شماره گیری *۸۸۷۷*۰۴۴۱۰# در این آیین معنوی مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.