یک خانواده آرژانتینی سرانجام یه سفر طولانی ۲۲ ساله خود به دور دنیا پایان دادند.

این خانواده آرژانتینی با نام خانواده زاپ از سال ۲۰۰۰ سفری به سراسر جهان را آغاز کرده بودند. بنا به گزارش خبرگزاری فرانسه (AFP) این خانواده شامل «هرمان» و «کاندلاریا» و کودکان آن‌ها در مجموع ۳۶۲ هزار کیلومتر (۲۲۵ هزار مایل) را رانندگی کردند و در مجموع از ۱۰۲ کشور در پنج قاره دیدن کردند. خانواده زاپ به مدت ۲۲ سال در سفر بودند.

این خانواده که اکنون در مرز اروگوئه توقف کرده اند آماده هستند تا طولانی‌ترین سفر عمر خود را به پایان برسانند. آن‌ها در نهایت قرار است یکشنبه به همان مکان در بوینس آیرس که در ۲۵ ژانویه ۲۰۰۰ سفر خود را آغاز کرده بودند برگردند.

هرمان به خبرگزاری فرانسه در این باره گفت: «احساسات بسیار متفاوتی دارم. ما به یک رویا پایان می‌دهیم یا یک رویا را برآورده می‌کنیم. اکنون چه اتفاقی خواهد افتاد؟ هزاران تغییر، هزاران گزینه.»


بیشتر بخوانید


خانواده هرمان در این ۲۲ سال به معنای واقعی کلمه بزرگتر شد. این زوج در سفر به دور دنیا چهار فرزند بزرگ کردند. هرمان در زمان شروع سفر ۳۱ ساله بود و اکنون ۵۳ سال دارد. کاندلاریا در زمان شروع سفر ۲۹ ساله بود و اکنون ۵۱ ساله است. سپس آن‌ها صاحب فرزندی به نام پامپا شدند که اکنون ۱۹ ساله است که در آمریکا متولد شده، تهوآ ۱۶ ساله که در آرژانتین متولد شده، پالومای ۱۴ ساله که در کانادا به دنیا آمده و والابی ۱۲ ساله که در استرالیا متولد شد.

طی این سفر طولانی، هرمان و خانواده اش با موانعی نیز روبه رو شدند. هرمان زمانی به مالاریا مبتلا شد و خانواده او نیز مجبور شدند با ابولا در آفریقا و تب دنگی در آمریکای مرکزی دسته و پنجه نرم کنند. آن‌ها همچنین در طول شیوع آنفولانزای پرندگان در سراسر آسیا رانندگی کردند. این خانواده از طریق تامین مالی گروهی و همچنین با فروش کتاب ماجراجویی خود با عنوان " رویایت را برآورده کن " پول سفر خود را جمع آوری کردند. آن‌ها حدود ۱۰۰ هزار نسخه از کتاب خود را فروخته اند و می‌گویند این منبع اصلی درآمد آن‌ها برای همه این سفر بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
به این میگن یه زندگی واقعی
آخرین اخبار