سرپرست فرمانداری امیدیه با حضور در بازار امیدیه از افزایش نظارت‌ها برای مهار قیمت‌ها در روز‌های پایانی سال قرار داد.

سلامی در حاشیه این بازدید گفت: بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تامین نیاز مردم دارد و در این راه مسئولان مجمع امور صنفی، بهداشت و اداره صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

او با یادآوری اینکه باید نظارت دقیقی در روز‌های پایانی سال بر بازار صورت گیرد، افزود: وظیفه این کارگروه، نظارت بر اقلام مورد نیازی است که ملاک قیمت‌گذاری آن کشوری و منطقه‌ای بوده و در این خصوص هر کسی کوتاهی کند، حتماً باید برخورد قانونی صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری امیدیه بر لزوم بازدید میدانی از سوی گشت‌های مشترک از بازار تاکید کرد.

این مقام مسئول می‌گوید: در این ایام گشت‌های مشترک به صورت منظم بازار را رصد خواهند کرد، زیرا نظارت‌های مستمر و میدانی علاوه بر کمک به متعادل شدن قیمت‌ها دست دلالان را نیز از بازار کوتاه می‌کند.

آقای سلامی از نظارت جدی بر واحد‌های صنفی در جهت کنترل و تنظیم بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی نیز خبر داد و متذکر شد: تنظیم بازار به عرضه و تقاضا بستگی دارد و بعضی مواقع عرضه و تقاضا با کمبود‌هایی مواجه می‌شود که با رویکردی که در بازار مشاهده می‌کنیم باید تلاش کنیم تا نظارت از دستمان خارج نشود که برای تحقق این امر نیز همه دستگاه‌ها باید کنار هم باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.