رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: اعضای شورا‌های حل اختلاف و ستاد صبر استان توانستند امسال با همت و تلاش چشمگیر خود ۶۰ نفر از محکومین به قصاص را از چوبه دار نجات دهند.

علیرضا باوی گفت: امسال از مجموع ۶۰ پرونده قصاصی که منجر به صلح و سازش شده اند ۱۲ پرونده مربوط به تلاش‌ها و زحمات اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر دزفول بوده که در این امر خدمات ارزشمندی انجام دادند.

به گفته او حل کردن اینگونه پرونده‌ها شاید در دادگاه ها، ماه‌ها و سال‌ها طول بکشد تا به نتیجه‌ای برسند در صورتی که اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر با یک یا ۲ نشست آن‌ها را حل و فصل و منتهی به صلح و سازش می‌کنند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان می گوید: مرکز توسعه حل اختلاف خوزستان در بسیاری از شاخص‌های ارزیابی در سال ۱۴۰۰ خوب درخشید و این موفقیت‌های بسیار ارزشمند و ماندگار مرهون تلاش‌های بی منت اعضای سختکوش شورای حل اختلاف و ستاد صبر بوده است که جا دارد از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر نمود.

مرکز توسعه حل اختلاف کشور با جدیت پیگیر حل مشکلات و کمبود‌های شورا‌های حل اختلاف می‌باشد و برای افزایش حق الزحمه و مشکلات اعضاء کار‌های خوب و مطلوبی انجام داده که امیدواریم در سال جدید نتایج آن نمایان شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.