مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی ارتحال جانگداز حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی را تسلیت گفت.

در بخشی از پیام آیت الله سید مصباح عاملی آمده است: ارتحال جانگداز فقیه عالی مقام و مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت‌الله العظمی محمدعلی علوی گرگانی، مصیبت غمبار و اسفبار برای حوزه‌های علمیه شیعه و جهان اسلام است.

این مرجع بزرگوار در کنار تربیت شاگردان و هدایت فقاهتی در مسیر آموزه‌های دین، میراث علمی و تالیفات ارزشمندی را به یادگار گذاشته و در عرصه معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام عمر شریف خویش را در اعتلای مکتب تشیع و ترویج این راه نورانی صرف کرده و بسیار تلاش و اهتمام ورزیدند.

در ادامه این پیام امده است: حضور در سنگر نظام اسلامی و دوران دفاع مقدس و حمایت و همراهی با امامین انقلاب الگوی بارزی از سیره این مرجع عالی مقام می‌باشد که راهگشای فضلا و طلاب حوزه علمیه در بصیرت افزایی و مجاهدت علمی و انقلابی و خدمت به جامعه اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه خراسان در پایان اورده است: ارتحال این فقیه و مرجع عظیم الشأن را به حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، مراجع عظام دامت برکاتهم، بیت معظم و حضرات آقازادگان مکرم، حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان و مقلّدان آن فقید سعید و عموم ملت ایران و مسلمانان جهان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال علودرجات و رضوان الهی برای ایشان مسئلت نموده و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.