مجید الهی راد از کمک ۴ میلیارد و ۷۵۹ میلیون‌تومانی مردم نوع‌دوست استان به جشن نیکوکاری طی امسال خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت : تا کنون طبق آمار اولیه مردم استان بیش از۴ میلیارد و ۷۵۹میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کردند.

از جمله برنامه‌های امسال این نهاد بهره برداری از ظرفیت اولیا و دانش آموزان در شبکه شاد بود که با راه اندازی پویش همشاگردی نیکوکار تلاش کردیم تا با ترغیب دانش آموزان نسبت به کمک رسانی زمینه خدمت به محرومان را فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت : کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مدارس مناطق برخوردار، برای کمک به دانش آموزان سایر مدارس ارسال می‌شود.

جشن نیکوکاری امسال در آستانه سال نو و بهار طبیعت باهدف کمک به افراد بی‌بضاعت و به‌منظور کمک به تأمین اقلام شب عید نیازمندان با شعار " عیدی برای همه"در روز‌های ۱۲ لغایت ۱۴ اسفندماه سال جاری اجرا شد.

الهی راد گفت :میزان  کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن نیکوکاری پارسال ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است .

خیران هم‌اکنون می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۱*۰۵۸*۸۸۷۷* و بدون هزینه در کمک به نیازمندان در طول شبانه‌روز کمک‌های نقدی خود را به جشن نیکوکاری و یا سایر سرفصل‌های امداد واریز نمایند و مشترکان صدقات نیز با کد‌های کیو آر ارسالی بر روی گوشی‌های خود می‌توانند می‌توانند کمک‌های خود را به دست داشن آموزان و ایتام نیازمند استان برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.