معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: خوشبختانه تاکنون مورد نگران کننده امنیتی یا خرابکاری در سطح استان و در مراسم سنتی چهارشنبه سوری نداشته‌ایم.

حسین خوش اقبال شامگاه سه‌شنبه در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) استان کرمانشاه گفت: مراسم سنتی چهارشنبه سوری بدون مشکل در شهر کرمانشاه و دیگر نقاط استان در حال برگزاری است البته برخی از مزاحمان شادی مردم دستگیر و تعدادی هم به دلیل استفاده از مواد آتش زا مصدوم شدند.

با پیگیری‌های انجام شده و در گزارشات ارسالی از شهرستان‌های مختلف خوشبختانه تاکنون مشکلی و مورد خاص و نگران کننده امنیتی گزارش نشده است.

از ساعات ابتدایی بعدازظهر امروز همه عوامل انتظامی پای کار بوده اند و نیرو‌های سپاه و بسیج هم در نقاط مختلف حضور داشته اند تا کسی شادی مردم را به تلخی بدل نکند.

 همواره افرادی بوده اند تا در چنین مناسبت‌هایی و به بهانه شادی کردن دست به اقدامات هنجارشکنانه زده و به ایجاد مزاحمت برای مردم بپردازند که خوشبختانه امسال با هوشیاری خدمتگزاران مردم ناکام شدند.

 با حضور خوب پلیس در کنار مردم، تعدادی از این افراد که قصد ایجاد مزاحمت و تلخ کردن کام مردم را داشتند دستگیر شدند، همچنین تعدادی خودرو هم در این راستا توقیف و به پارکینگ منتقل شد تا دست افراد مغرض و هنجارشکن از اقدامات خودسرانه کوتاه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.