معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۲۰ تخت بیمارستانی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی مریوان، قروه، دیواندره و کامیاران اختصاص یافت.

دکتر صدیق جدید الاسلامی گفت: با پیگیری‌های اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان، بیمارستان شهید بهشتی قروه به سه تخت دیگر مجهز شد که با تجهیز این سه تخت تعداد تخت‌های اتاق عمل این بیمارستان به ۶ تخت افزایش یافت.

او گفت: بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فجر مریوان به ۹ تخت بیمارستانی تجهیز شد که با تجهیز تخت‌های مذکور تعداد تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه در این بیمارستان به ۱۳ تخت رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سینا کامیاران به ۲ تخت بیمارستانی دیگر تجهیز شد که در حال حاضر این بیمارستان به ۶ تخت ویژه مجهز شده است.

دکتر جدیدالاسلامی می گوید: ۶ تخت بیمارستانی دیگر به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام خمینی دیواندره اضافه شد که اکنون  تعداد تخت‌های ویژه در این بیمارستان به هشت تخت افزایش یافته است.

او گفت: این تخت‌ها از محل اعتبارات هیات امنای صرفه جویی تهیه شده است و  هدف از افزایش تخت‌های بیمارستان‌های ذکر شده خدمت رسانی به بیماران نیازمند و جلوگیری از اعزام بیماران به مرکز استان است.

دانشگاه علوم پزشکی کردستان دارای ۱۴ بیمارستان درمانی است که از این میان، بیمارستان‌های کوثر، بعثت، توحید و قدس مراکز پزشکی آموزشی و درمانی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.