وطن خواه گفت: به منظور سهولت اخذ مجوز ساخت احداث جایگاه‌های سی‌ان‌جی و سوخت مایع، سامانه درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت راه‌اندازی شد.

امید وطن‌خواه گفت: به منظور شفاف سازی، حذف فرآیند بروکراسی در صدور مجوز و حذف امضا‌های طلایی، سامانه‎‌ای تحت عنوان درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت شانزدهم ماه اسفندماه، زودتر از موعد مقرر راه ‎اندازی شده است.

 سامانه مذکور هم اکنون فعال و در دسترس عموم متقاضیان جهت استفاده قرار دارد، در این فرآیند تمامی درخواست‌های مجوز‌ها و فرآیند احداث جایگاه‌ها بدون مراجعه به نهاد‌های ذی ربط و فقط با مراجعه به "درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت" امکان‌پذیر است. باوجود این سامانه از مرحله تقاضا تا راه ‎اندازی دیگر متقاضیان به شرکت‌ها و مناطق زیرمجموعه وزارت نفت مراجعه نخواهند کرد.

به گفته مدیر فناوری اطلاعات شرکت ملی پالایش و پخش، این سامانه در مرحله نخست به درگاه ملی مجوز‌های کشور متصل شده است در مرحله بعدی باید توسط وزارت اموردارایی و اقتصاد و افتای ریاست جمهوری (سازمان فناوری اطلاعات ایران) متصل شود تا از این طریق توسط مسئولان ارشد نظام نیز مورد رصد قرار بگیرد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Israel
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
تو شهرهای بزرگ تو شعاع هر دویست متر باید یه پمپ بنزین باشه
آخرین اخبار