رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور گفت: روابط عمومی‌ها خط‌شکنان جهاد تبیین هستند چرا که در موضوعات مختلف دولت درگیر است اما درگیری روابط عمومی‌ها متفاوت است.

افشار دارابی در نخستین جشنواره "روابط عمومی؛ هنر مردم‌داری" بر ایجاد واحد فضای مجازی در روابط عمومی‌های ادارات تأکید کرد و گفت: در حال حاضر یکی از رسالت‌های سنگین مدیران روابط عمومی‌ها اجرای جهاد تبیین است و برای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در امر جهاد تبیین مأموریت مهمی را بر عهده‌دارند که می‌طلبد با استفاده از تولیدات تصویری و متنی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنند.

به گفته او، در گذشته روابط عمومی‌ها تلاش بر تبیین دستاورد‌ها و ایجاد پل ارتباطی با مردم بودند ولی امروزه در جنگ روایت‌ها و شناخت درگیر هستند چراکه هجمه سنگینی برای تغییر نگرش افکار جامعه شکل‌گرفته است.

او با بیان اینکه دغدغه مقام معظم رهبری را روابط عمومی‌ها باید جامه عمل بپوشانند، چون روابط عمومی فقط کار روزمره نیست؛ به سمت تولید محتوای فاخر در فضای مجازی بروید، گفت: رهبری فرمودند که دشمن در فضای مجازی آرایش جنگی گرفته است ملت ایران باید آرایش مناسب بگیرند؛ شما روابط عمومی‌ها باید این آرایش ملت را مهندسی کنید.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور گفت: فضای مجازی، فعالیت حرفه‌ای را برای مدیران روابط عمومی‌ها دشوار کرده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور گفت: امروزه در جنگ روایت‌ها با استفاده از متخصصین این حرفه برای ارائه خدمات دستگاه مربوطه و اطلاع‌رسانی برای مهندسی افکار شکل بگیرد تا اخبار واقعی به شکل حرفه‌ای در جامعه هدف مخابره شود.

او با تأکید بر اینکه در روابط عمومی‌ها اداره فضای مجازی شکل بگیرد، چون یک ویدئو کوتاه می‌تواند ذهن مردم را مخدوش کند، گفت: پیچیدگی عظیم فضای مجازی روابط عمومی‌ها را درگیر کرده است، چون تلاش می‌کنند تا مردم را ناامید کنند اینجا جای شماست که ناامیدی‌ها را به امید تبدیل کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار