معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تحقق اهداف انقلاب اسلامی نه توسط ساختار‌های رسمی حاکمیت، بلکه به دست مردم و جوانان رقم خواهد خورد.

وحید یامین پور  در همایش جهاد اکبر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور و ویژه برنامه روز جوان در مشهد گفت: ۲۲ بهمن ۵۷ روز آغاز انقلاب اسلامی است و پیروزی انقلاب زمانی خواهد بود که اهداف و آرمان‌های انقلاب محقق شود.

او گفت: پیش‌تر تصور بر این بود که تحولات مهم کشور‌ها توسط دولت و حاکمیت بواسطه داشتن امکانات، ساختار و پول رقم می‌خورد، در حالیکه این دیدگاه صحیح نیست، زیرا که دولت‌ها توان رقم زدن تحولات بزرگ را ندارند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: هر چه می‌گذرد دولت‌ها در جهان ضعیف‌تر می‌شوند و اکنون توان آن‌ها در برابر اقدامات و تغییرات ناشی از عملکرد سازمان‌های مردم نهاد غیررسمی و بومی تضعیف شده است.

به گفته یامین پور مقام معظم رهبری در بیانات خود پیرامون گام دوم انقلاب، جوانان را مخاطب قرار داده‌اند، لذا تحولات قرار است به دست جوانان رخ دهد، امیدواریم نور آرمان خواهانه موجود در اینگونه مراسم‌ها و جمع‌های تشکیلاتی تداوم یابد.

تقدیر از چهار جوان برتر به مناسبت روز جوان

در این مراسم با حضور وزیر ورزش و جوانان چهار نفر از جوانان ورزشکار و مبتکر به نام‌های فاطمه عبادی رتبه نخست استعدادیابی کشور، طراح و کارآفرین، میکائیل دیانی کارگردان و فعال دانشجویی، هاشمیه متقیان معاوی دارنده مدال طلای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و امیر رضایی مخترع توانیاب با ثبت ۱۳۵ اختراع، مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر اساس اعلام اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، بیستمین دوره آموزشی جهاد اکبر به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی دانشجویی با حضور ۵۰۰ دانشجو از ۶۳ دانشگاه سراسر کشور به همراه مقام‌های کشوری از ۲۲ اسفند در مشهد آغاز و تا ۲۷ اسفند امسال ادامه می‌یابد.

شعار این دوره آموزشی تحول دانشجو، تحول جامعه حکمرانی عالمانه و عادلانه" است و هدف از برگزاری آن حفظ روحیه تشکیلاتی، آموزش‌های تشکیلاتی و خودسازی اعلام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.