رئیس بورس منطقه‌ای اردبیل گفت: ۹۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان سهام عدالت دارند.

دکتر شلاله کاملی گفت: از زمان راه‌اندازی سامانه سجام ۶۹۷ هزار نفر از اهالی استان در سامانه اقدام به ثبت‌نام کردند که ۵۴ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

رئیس بورس منطقه‌ای اردبیل می گوید: برغم اطلاع‌رسانی‌های مکرر هنوز تعداد زیادی از دارندگان سهام عدالت در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده و موفق به دریافت سود نشدند.

به گفته او، البته سود سهام عدالت سوخته نخواهد شد و در صورت ثبت‌نام سال آینده همزمان با توزیع سود سال آتی این سود نیز به صورت تجمیعی پرداخت خواهد شد.

کاملی در مورد متوفیان و سود سهام آنها نیز گفت: فعلا چون فقط ۶۰ درصد سهام عدالت آزاد شده است تا زمانی که زیرساخت‌های فنی لازم در این مورد فراهم نشده امکان تقسیم سهام بین وراث وجود ندارد.

او به مردم توصیه کرد منتظر اطلاع‌رسانی بورس منطقه‌ای اردبیل برای اقدامات لازم در این زمینه باشند. شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه درصدد هستند طی سال آتی امکان تقسیم سهام متوفیان و توزیع سود متعلق به آنها که تجمیع شده را نیز عملیاتی کنند.

رئیس بورس منطقه‌ای اردبیل گفت: فعلا نیاز به هیچ نوع اقدامی از طرف وراث نیست ، حق و حقوق آنها محفوظ است و در اسرع وقت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.