مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس گفت: با اقدامات انجام شده مشکل تامین زمین مسکن فرهنگیان در طرح اقدام ملی در سراسر استان رفع می شود.

عطاالله زمانی در دیدار معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با مدیران کل آموزش و پرورش و ثبت اسناد و املاک فارس در جلسه انلاین با روسای آموزش و پرورش سراسر استان گفت: دستگاه‌هایی که اراضی برای ساخت مسکن در اختیار بنیاد مسکن قرار دهند اولویت ساخت مسکن در این اراضی با خود کارکنان آن دستگاه است.

او گفت: دولت متعهد شده که ظرف چهارسال، ۴ میلیون مسکن برای متقاضیان مسکن درست کند که بخشی از این مسکن‌ها مربوط به آموزش و پرورش و فرهنگیان است.

زمانی گفت: در شهر‌های زیر یکصد هزار نفر متولی کار بنیاد مسکن است که در استان فارس بیش از یکصد و هفده شهر زیر یکصد هزار نفر وجود دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس گفت:  مقرر شده است هفته‌ای ۲ جلسه با آموزش و پرورش پیرامون حل مشکلات مربوط به زمین فرهنگیان داشته باشیم تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل مربوط به زمین فرهنگیان حل شود.

او گفت: پالایش متقاضیان  تا آخر هفته به پایان می رسد.

زمانی گفت: در مراکز استان تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی به متقاضیان برای ساخت مسکن داده می‌شود و در شهر‌های یک میلیون نفری  این رقم به ۳۵۰ میلیون تومان می‌رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس گفت: در سایر شهر‌ها ۳۰۰ میلیون تومان و در روستا‌ها نیز تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومانی به ساخت مسکن اهدا می‌شود.

او گفت: این امادگی وجود دارد قطعه زمین‌هایی را برای ساخت خود فرهنگیان به صورت ویلایی دو  چهار واحدی به آن‌ها اهدا می کنیم تا روند ساخت را نیز خودشان دنبال کنند.

 

 

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.