مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: کتابخانه‌های عمومی برگزیده شهر همدان در ایام تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۱ به ارائه خدمات به اعضا ادامه می‌دهند.

عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان : ارائه خدمات امانت کتاب و سالن مطالعه در کتابخانه‌های منتخب در طول ایام نوروز ۱۴۰۱ در جریان است و با توجه به بررسی نیاز‌های کاربران چهار کتابخانه عمومی در شهرستان همدان در تعطیلاتی نوروزی به ارائه خدمات می‌پردازند.

او گفت:کتابخانه مرکزی همدان، کتابخانه آزادی، کتابخانه شهیدان حجازی و کتابخانه فرهنگیان به همت کتابداران در سراسر تعطیلات نوروزی به ارائه خدماتی، چون امانت کتاب و باز بودن سالن مطالعه می‌پردازند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: کتابخانه مرکزی همدان همه روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۹:۳۰ آماده ارائه خدمات به اعضا خواهد بود و تنها در روز‌های ۲۹ اسفند و ۱۳ فروردین تا ساعت ۱۴ امکان استفاده از خدمات وجود دارد و جمعه‌ها نیز کتابخانه تعطیل خواهد بود.

زارعی گفت: کتابخانه‌های عمومی فرهنگیان، حجازی و آزادی از ۲۸ اسفند تا سوم فروردین ماه به صورت تک شیف از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴ و روز چهارم فروردین از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰ آماده پذیرش اعضا هستند.

او گفت:کتابخانه شهیدان حجازی و آزادی هم در روز ۱۳ فروردین ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴ آماده ارائه خدمات خواهند بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: بدون تردید مطالعه و کتابخوانی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذران اوقات فراغت در تعطیلات نوروزی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.