عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری برای تعمیر و بازسازی پله برقی‌های تهران که نیاز به اورهال دارند برنامه‌ای در نظر گیرد.

نرجس سلیمانی گفت: تعطیلات سال نو فرصت خوبی است که شهر تهران از حالت تحرک و رفت و آمد‌های مداوم آرام بگیرد و شهرداری برای تعمیر و بازسازی پله برقی‌های تهران که نیاز به اورهال دارند برنامه‌ای انجام دهد.

به گفته عضو شورای شهر تهران، در بودجه ۱۴۰۱، ردیف‌هایی است که می‌تواند در مساله بازسازی و به روزرسانی حمل و نقل داخل تهران موثر باشد.

پیشتر شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفته بود که ۱۰۰ پله برقی در مترو نیازمند نوسازی است، اگر بازسازی نشود، مشکل آفرین خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۱۲:۰۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
درود، چنانچه که میدانیم کلان شهری مانند تهران نیازمند یک مدیریت شهری قویست، تهران شهریست که از جهت پایتخت است و از جهت دیگر شهریست کاملا اقتصادی که روزانه افراد زیادی جهت کار در این شهر تردد میکنند و امرار معاش مینمایند پس با توجه به این موضوع آن را میطلبد که نیاز به برنامه ریزی بیشتری جهت نگهداری این شهر را طلب کند یکی از مسایلی که باید مد نظر قرار گیرد لزوم دقت در تعمیر و نگهداری امکانات شهری است که هم مسئولین باید در نظر گیرند و هم شهروندان به سهم خود در رعایت استفاده و مراقبت از آن نهایت دقت را بعمل آورند، و این تنها با آموزش و تعامل بیشتر مدیران شهر و ذی نفعان که در راس آنها شهروندان میباشند، عملی خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۲:۱۸ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
آره والا. آسانسور ها و پله های برقی را هر از گاهی خاموش میکنید خوبه ولی زمانهایی که پیک هست اینکار را نکنید . الآن نزدیک به دوماهه که آسانسور مترو مفتح جهت تعمیرات کار نمیکند خب در این مدت میشد یه آسانسور دیگه از صفر راه اندازی کرد با بتون ریزری و غیره حالا چرا پول تعمیر وجود ندارد الله و اعلم .دریافتی مدیران نالایق را کم کنید تا بودجه تعمیرات محیا شود.
آخرین اخبار