مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: فرآورده‌های عرضه شده در جایگاه‌های سوخت استان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ از نظر کمی و کیفی کنترل می‌شود.

عبدالله گیتی‌منش گفت: هم اکنون شرایط خوبی از نظر میزان موجودی در انبار‌های نفت در استان اصفهان داریم و همه تمهیدات لازم برای سوخت رسانی مطلوب به مردم در تعطیلات نوروز اتخاذ شده است.

بر اساس پیش بینی ها، احتمالا نوروز سال ۱۴۰۱ با مسافرت‌های قابل توجه مواجه باشیم که در این زمینه جلسه‌هایی با جایگاه‌داران و مدیران شرکت‌های حمل و نقل به‌منظور سوخت رسانی به موقع در تعطیلات نوروز برگزار شده است.

او می‌گوید بر اساس گزارش اداره کل استاندارد اصفهان، بیش از ۹۸ درصد نازل‌های جایگاه‌های سوخت استان صحت عملکرد دارندکه این موضوع نگرانی مردم را بابت احتمال کم فروشی در نازل‌ها برطرف می‌کند.

گیتی منش با اشاره به فعالیت حدود ۳۰۰ جایگاه سوخت مایع و ۱۶۴ جایگاه سوخت سی ان جی در استان اصفهان، گفت: تیم‌های ویژه‌ای نیز در جایگاه سی ان جی بمنظور استانداردسازی آن‌ها فعالیت می‌کنند.

به گفته او تا کنون حادثه خاصی مربوط به جایگاه‌های سوخت سی ان جی نداشته ایم اماعمده حوادث مربوط به خود خودرو‌ها بدلایل مختلفی از جمله نصب مخازن غیر استاندارد بوده است.

تا کنون حدود ۱۷ هزار دستگاه خودرو در استان تحت پوشش طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودرو‌های عمومی قرار گرفته اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان میانگین مصرف بنزین در استان اصفهان را حدود پنج میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر و مصرف گازوییل (نفت گاز) را هفت میلیون لیتر در روز در امسال اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

حدود ۳۰۰ جایگاه سوخت بنزین خصوصی و ۱۶۴ جایگاه سی. ان. جی در استان اصفهان وجود دارد که حدود ۳۵ جایگاه عرضه سوخت گاز طبیعی فشرده در کلانشهر اصفهان است.


منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار