معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: بر اساس پیش بینی های هواشناسی، از فردا سه شنبه تا صبح روز جمعه به دمای شبانه روزی ۸ تا ۱۰ درجه کاهش می یابد.

علی پناهی گفت: بر این اساس صبح روز‌های چهارشنبه تا جمعه یخبندان نسبتا شدید شبانه و صبحگاهی بر کل منطقه به خصوص در مناطق شرق و شمالی استان حاکم می‌شود.

او می گوید: همچنین با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی هواشناسی به تدریج از روز سه شنبه تا اوایل صبح پنجشنبه با توجه به عبور موجی بارشی از نیمه غربی کشور شاهد کولاک برف خواهیم بود.

معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: انتظار داریم شدت و مقدار بارش‌ها برای اوایل شب فردا تا صبح چهارشنبه و برای نیمه غربی و تا حدودی جنوبی استان همچون شهرستان‌های بانه، مریوان، سروآباد، غرب شهرستان سقز و شرق شهرستان کامیاران رخ دهد.

به گفته پناهی بر اساس پیش بینی و با توجه به نوع بارش‌ها (عمدتا برف)، مه و وزش باد، اختلال در تردد‌های بین شهری و روستایی در مناطق یادشده دور از انتظار نخواهد بود.

او گفت: به تدریج از قبل از ظهر پنجشنبه تا روز جمعه جو استان پایدار بوده و به غیر از پوشش موضعی ابر و وزش باد قابل ملاحظه در بعد ازظهر‌ها پدیده دیگری نخواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.