کارمندان افغان فلم با اندک تجهیزات توانسته اند فلم های مستند تولید کنند.

ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان و معین امور نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ می‌گوید که جامعه ما به تولید فلم های مثبت نیاز دارد.

ریاست افغان فلم وزارت اطلاعات و فرهنگ سه فلم مستند را به نمایش گذاشت.

این فلم ها در رابطه به کارکردهای کارمندان افغان فلم، بازسازی شاهراه سالنگ  و ساخت پل کمپنی شهر کابل تهیه و تولید شده بود.

مولوی شفیع الله جاوید افغان، رئيس افغان فلم در محفل نمایش فلم های یادشده گفت: کارمندان افغان فلم با اندک وسایل و تجهیزات توانسته اند که سه فلم را تولید و تهیه کنند.

رئیس افغان فلم گفت که در آینده این اداره در نظر دارد که برای آبادی کشور در بخش های مختلف فلم تهیه کند.

در این محفل ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان و معین امور نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ، تهیه فلم های مثبت را در یک کشور مهم خواند و گفت: در بیست سال گذشته مانند تأثیرات و خرابی های جنگ، ذهنیت های افراد جامعه ما نیز متأثر شده است.

مولوی عتیق الله عزیزی، معین فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات و فرهنگ صحبت کرد و گفت که جای خوشی است که ریاست افغان فلم در بخش آبادی و بازسازی، فلم های با کیفیت را تهیه و نمایش می دهد.

عزیزی گفت: ما در نظر داریم که افغان فلم را در بخش تجهیزات تقویت کنیم و به نمایندگی از وزارت اطلاعات و فرهنگ این نهاد را حمایت می کنیم.

پس از یک وقفه هفت ماهه، افغان فلم از فلم های مستند رونمایی کرد و در همین حال، اما سینماگران، تولید فلم‌های سینمایی را بی‌موسیقی و بی‌حضور بانوان ناممکن می‌دانند.

برچسب ها: طالبان ، سینما ، افغان فلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.