جنبش جهاد اسلامی فلسطین اقدام سپاه پاسداران ایران در هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را ستود.

«داود شهاب» مسئول امور رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه‌ای اعلام کرد حمله موشکی ایران به اربیل پیام محکمی برای دشمن صهیونیستی دارد.

براساس گزارش خبرگزاری المیادین این مقام فلسطینی در این خصوص گفت: «حملات به دشمن صهیونیستی و مزدورانش را در اربیل می‌ستاییم و ارج می‌نهیم. حملات ایران به دشمن صهیونیستی یک تحول مهم در محاصره دشمن و جلوگیری از گسترش آن است. این حملات یک پیام محکم برای دشمن صهیونیستی دارد مبنی بر اینکه حضورش در کشور ما هرگز قابل قبول نخواهد بود.»

روز گذشته نیز جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با صادر کردن بیانیه‌ای اعلام کرد به ایران برای انجام این اقدام تبریک می‌گوید همچنین ایران نشان داد در لحظه که بخواهد می‌تواند علیه دشمن صهیونیستی بازدارنگی ایجاد کند.

عبد الباری عطوان، تحلیلگر سرشناس عرب با اشاره به عمل کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به وعده اش برای گرفتن انتقام خون دو شهید نیروهایش که در حمله دوشنبه گذشته رژیم صهیونیستی به دمشق به شهادت رسیدند در گزارشی اعلام کرد سپاه پاسداران در حمله به موساد در اربیل به شهادت نیروهایش پاسخ داد و بعید نیست که این اقدام آغازی برای مرحله جدید راهبردی و انتقام جویانه باشد که ستون آن، حمله مستقیم به اهداف اسرائیلی در داخل فلسطین اشغالی یا حمله غیر مستقیم به هر جای دیگری در جهان از طریق شاخه‌های مقاومت باشد. کابینه رژیم صهیونیستی از این تغییر آگاه است.

ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد روز گذشته رسانه‌های عراقی اعلام کردند چندین فروند موشک به پایگاهی در اقیلم کردستان عراق اصابت کرده است. در این میان، برخی منابع خبری از جمله صابرین نیوز گفته‌اند دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اربیل مورد حمله قرار گرفته‌اند.

ساعتی پس از این روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای با هشدار نسبت به اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی تایید کرد پایگاه موساد در اربیل از سوی این نهاد هدف قرار گرفته شده است و در صورتی که صهیونیست‌ها بخواهند به توطئه‌های خود ادامه دهند پاسخی سخت‌تر و مهیب‌تر دریافت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قلی پور
۰۹:۱۴ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
رهبران اقلیم کردستان عراق بایست خجالت بکشند، مرگ برا انسانهای نمک نشناس کمه ، این بارزانی یادش رفته زمانی که اسرائیل داشت داعش رو برای تسخیر اقلیم کردستان عراق تجهیز میکرد این سپاه ایران بود که به دادش رسید حتی امریکا هم کمکش نکردند.لعنت بر نمک نشناسان اقلیم کردستان عراق
آخرین اخبار