معاون اجتماعی قوه قضاییه گفت: هر ماه به طور میانگین مصرف‌کنندگان از فضای کسب و کار‌های اینترنتی ۲۰ هزار شکایت را ثبت می‌کنند.

جهانگیر گفت: این شکایت‌ها عمدتا در زمینه‌هایی مانند گرانفروشی، فروش جنس تقلبی یا تفاوت جنس سفارش داده‌شده با جنس تحویل گرفته‌ شده هستند.

به گفته معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه، حجم شكايت از کسب و کارهای اینترنتی در حال توسعه است و برای مقابله با آن درگاه یکپارچه‌ای راه‌اندازی شد تا با داوری جمعی این شکایت‌ها بررسی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار