برگزاری دوره ارتقای علمی اساتید قرآن در شیراز

دوره ارتقای علمی اساتید قرآن آماد پشتیبانی منطقه ۲ نزاجابا هدف ارتقای علمی اساتید قرآن در شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عبدی مسئول عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه ۲ شیراز و اصفهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاحیه دوره ارتقای علمی اساتید قرآنی گفت: فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در ارتش جمهوری اسلامی ایران جزء برنامه‌های ثابت سازمانی بوده و همواره با جدیت در حال انجام است.

او گفت: در این مجموعه کلاس‌های مختلف قرآنی در رشته‌های مختلف روخوانی و روانخوانی و حفظ برای خانواده‌های کارکنان و نیرو‌های کادر وظیفه برگزار می‌گردد و در حال حاضر تعداد ۴۰۰ نفر از پرسنل کادر و خانواده‌های محترم ایشان موفق به حفظ حداقل یک جزء از قرآن شده اند و مدارک قرآنی به آنان اهدا شده است.

عبدی گفت: کلاس‌های مختلف قرآن در این مرکز به صورت رایگان برای تمامی علاقمندان بادعوت از اساتید متخصص و باکیفیت عالی برگزار می‌شود.

مسئول عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه ۲ شیراز و اصفهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در حوزه مسابقات قرآن خانواده‌ها موفق شدیم رتبه ۴ در سطح یگان‌های ارتش را کسب کنیم و همچنین به صورت دائم مسابقات هفتگی ویژه خانواده و کارکنان ارتش در فضای مجازی داریم که با استقبال بسیار خوب خانواده‌ها هم مواجه شده است.

او گفت: پشتیبانی منطقه دو شیراز و اصفهان نزاجا در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کارکنان ارتش موفق به کسب رتبه سوم گردید ه و تعداد ۵ نفر از خانواده‌ها نیز موفق به کسب رتبه‌های برتر در قسمت حفظ کل قرآن شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار