از ۲۱ عنوان کتاب در مراسم اختتامیه نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری در شهرکرد رونمایی شد.

اختتامیه نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری به‌صورت حضوری و ارتباط ویدئوکنفرانس با ارائه‌کنندگان مقالات از دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه شهرکرد آغاز شد.

سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در این کنگره با اشاره به افزایش سه برابری ارسال مقاله به کنگره ملی ادبیات پایداری در مقایسه با دوره قبل این کنگره، گفت: تولید این حجم مقاله تأثیرگذار در حوزه ادبیات پایداری که بخش مهمی از این مطالب به رشادت‌ها و مقاومت حماسه‌ساز مردم ایران در طول هشت سال دفاع مقدس اختصاص دارد، بسیار ارزشمند است.


بیشتر بخوانید


بیان این ایثارگری‌ها بخشی از فریضه جهاد تبیین است که باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد تا از تحریف و وارونه‌سازی در آنچه بر ما گذشت، جلوگیری شود.

ادبیات پایداری در واقع سبک رفتاری رزمندگان در عملیات‌های آفندی و پدافندی و نیز صبر و مقاومت آحاد مردم برای دفاع همه‌جانبه در برابر تهاجمات دشمن است که در مقالات رسیده به این کنگره پیگیری و بررسی شده است.

اعزام ۲۶۰ دانشجوی دختر و پسر به اردوی راهیان نور

یاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه این دانشگاه به مدد ظرفیت خوب علمی و دانشجویی و فرهنگی افتخار میزبانی از نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری را دارد، گفت: این برنامه‌ها از آثار و برکات دفاع مقدس و شهدای والامقام است.

در حاشیه کنگره ملی ادبیات پایداری، از ۲۱ عنوان کتاب رونمایی شد.

هفته گذشته ۱۲۰ دانشجوی دختر استان عازم سفر اردوی راهیان نور شدند و این هفته نیز ۱۴۰ دانشجوی پسر در این سفر نورانی در مناطق عملیاتی به سر می‌برند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.