سلاجقه گفت: پمپاژ آب شیرین از نکا رود و ترکیب آن با آب شور برای احیای تالاب میانکاله انجام می‌شود.

رئیس سازمان محیط زیست گفت: شورای تالاب میانکاله با حضور استانداران ۲ استان مازندران و گلستان، نمایندگان و جوامع محلی برگزار شد و خروجی این جلسه مدیریت جامع و احیای تالاب میانکاله در تمامی ابعاد بود.

سلاجقه گفت: پس از بازدید رئیس جمهور از تالاب میانکاله مقرر شد، در گام اول از فاصله‌ی ۲۰ کیلومتری تالاب میانکاله پمپاژ آب شیرین از نکا رود و ترکیب آن با آب شور انجام در دستور کار قرار گیرد. همچنین وزارت جهاد کشاورزی بر کیفیت و کمیت حوزه آبریز مشرف به تالاب میانکاله نظارت می کند.

به گفته‌ی سلاجقه، پروژه پتروشیمی مازندران مجوز‌های لازم را نگرفته و در دفتر ارزیابی سازمان حفاظت محیط زیست در حال برسی است، در روز بازدید از تالاب میانکاله نمایندگان مجلس از من درخواست کلنگ زنی این پروژه را کردند، در حالی که این پروژه فاقد مجوز محیط زیست است. نمایندگان مجلس در کار دولت دخالت نکنند همانطور که دولت در کار قانون گذار دخالت نمی‌کند.

طی بازدید رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از تالاب میانکاله، یک پتروشیمی در فاصله‌ی ۵ کیلومتری تالاب میانکاله کلنگ زنی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد سام دلیری
۱۶:۵۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
مازندران باید صنعت داشته باشد. تمام جوانان مازندران بیکار هستند مجبورند به استان های همجوار مثل تهران و البرز و سمنان برای کار بروند. چرا استان های دیگر میتوانند پتروشیمی داشته باشند ولی به مازندران میرسد همه روشنفکر میشوند و سریعا مدافع محیط زیست میشوند. مگر تبریز و شیراز صنعت ندارند کسی گفته محیط زیست تخریب میشود؟ مازندران باید صنعتی بشود. مازندران باید پیشرفت شود. سه دهه مارا به عنوان قطب کشاورزی فریب دادند ما دیگر فریب نمیخوریم ما صنعت میخواهیم. ضمنا راه اهن قائمشهر به چالوس و ازاد راه سراسری گلوگاه به رامسر را زودتر بهره برداری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام
پیشنهاد می‌کنم راجع به بیماری نادر [SMA‌] تحقیق کنید.
هم برای پیشگیری از به دنیا آمدن نوزاد مبتلا؛
هم برای کمک به هزینه‌های درمان و نگهداری کودکان مبتلا به آن و دعا برای آنها؛
و هم برای کمک و حمایت رسانه‌ای از آنها.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید نام بیماری را در اینستاگرام یا گوگل سرچ نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
هنوز دوتا پتروشیمی که تو شهر ما هست راه نیفتاده همینجور فقط دیوار هست حالا کلنگ یه پتروشیمی دیگه زده میشه. اینجا تازه به کنگان و عسلویه خیلی هم نزدیکه. اول اینها رو دریابید تا بعدیها
Iran (Islamic Republic of)
مهدی از بالامحل علیا جنب گذر مرادبیگ و حسام بیگ
۰۰:۵۸ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
بیخیال این سوسول بازی ها !!! محیط زیست کیلویی چند ؟ اجازه بدید مملکت پیشرفت کنه . همه کره زمین محیط زیست محسوب میشه اگه اینطور نگاه کنیم . حالا چهار نفر جوگیر میشن و اعتصاب غذا !!! میکنن که محیط زیست ما رو رنگی نکنید . اینا بیکارالدوله های شکم سیری هستن که فقط برای خودنمایی یهویی!!! میزان تو کار محیط زیست . بگیرین سرشون تو همون محیط زیست بند کنید تا چند روز بیل بزنن اونوقت ببینیم محیط زیست محیط زیست میکنن ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
همانطور که اکنون پساب تاسیسات نفتی و پتروشیمی که نزدیک دریا هستند دراثر غفلت کارکنان آنها سالی یک بار یا دو بار بصورت زیاد درشب وارد دریا می‌شود و‌دریا را آلوده میکند در آینده نزدیک هم پساب صنعتی این پتروشیمی در جوار میانکاله بطور مکرر این تالاب را آلوده خواهد کرد و از خیز انتفاع خواهد انداخت و دراین امر اصلا نباید تردید کرد.از هم اکنون بایستی بقول معروف فاتحه این تالاب را برای همیشه خواند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
چرا تکلیف پتروشیمی گلستان را معلوم نمیکنید از سال 1385 سهام تاسیس پتروشیمی خریدیم ولی هیچ خبری نیست مشخص نیست این پولها کجا رفته به دادمان برسید.غلط کردیم که به فکر توسعه صنعت اقتصادی بودیم؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
نه مردم از دست این مسئولین در امان هستن نه محیط زیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
جاش خوبه مجوز هم گرفتند...گوله این سیاسی بازی های آقایون رو نخورید،برا اشتغال اون منطقه اجراش از واجباته
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۱۳:۴۳ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
با این کار فاجعه جنگل ها و زیست محیطی ایجاد میشه مثل اصفهان که با یه بی مدیریتی اصفهان خشک شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
خوب مجوز ندارند چرا با سرمایه ملت بازی میکنند
چرا دولت برخورد نمی کند اگر خلاف قانون هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
اهان حتما مازندران قطب کشاورزی است نباید صنعت وارد این استان شود بله درسته حق با شماست پس چرا روستاهای بالادست مازندران را دزدکی در تقسیمات کشوری وارد خاک سمنان کردید و حالا منابع آب مازندران را میدزدید چرا وقتی داد میزدیم مازندران پر بیکاره صنعت رو بیارید میگفتین استان مازندران قطب کشاورزی است و صنعت باید بره به استانی مثل سمنان که کشاورزی ندارد اگر راست گفتید حالا چرا سمنان صنعتی بیابانهایش را تبدیل به باغ کردید و برای آب مورد نیازش منابع آب مازندران را سرقت کردید لعنت خدا بر تمام خائنین این آب و خاک
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۲۸ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
اول میسازیم // بعد میریم مجوزش را سر فرصت میگیریم
اگه مجوز ندادن // خراب میکنیم میریم یه جای دیگه میسازیم
بازم اگه مجوز ندادن خراب میکنیم میریم یه جای دیگه میسازیم
اولش یکم قر میان // ولی پول که بدیم میزارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
همانطور که تالاب‌ها جورهای خوزستان را به خاطر سکوهای نفتی نابود کردند این تالاب را هم نابود می‌کنند کارهای نا پخته و دور از عقل وتدبیر کار دست کشور داده و بیشتر از این می دهد اگر در اجرای این کار ها تحقیق و تفحص نشود که پشت پرده خیانت بار این کارها چیست و برخورد نشود. اینها در دولت قبل کلنگ زنی شده و دولت جدید باید مواظب آینده مملکت باشد . کارخانه فولاد اصفهان عبرتی نشده برای دولتمردان درستکار سرتان را از زیر برف بیرون بیاورید و کشور را از این همه بی تدبیر ی نجات بدهید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
تمام کشاورزای استان باید تظاهرات کنن
آخرین اخبار