رئیس کل دادگستری استان اصفهان از برخورد شدید دستگاه قضایی با برهم زنندگان امنیت مردم در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

 حجت الاسلام اسداله جعفری گفت:  دستگاه قضایی استان اصفهان در طرح نوروزی و طرح ذوالفقار و چهارشنبه آخر سال در کنار نیرو‌های انتظامی است و تمام قد از اقدامات آنان حمایت می‌کند.

به گفته او نیروی انتظامی باید با سارقان، مجرمان خشن، اراذل و اوباش و عوامل ناامنی و آسایش مردم مقتدرانه برخورد کرده و امنیت را از آنان سلب کند و دستگاه قضایی هم باید از ناجا حمایت کرده و هم هزینه ارتکاب جرم را برای مجرمان بالا ببرد تا کسی به خود اجازه ندهد که به آزادی‌ها و حقوق مردم تجاوز کند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان می گوید اسلام با شادی و تفریحات سالم و زندگی شاد و شادابی مردم مخالف نیست بلکه آن را تشویق هم کرده است، اما هر ساله عده‌ای با ایجاد بی‌نظمی و رفتار‌های غیرمتعارف شب چهارشنبه آخر سال را برای مردم تلخ می‌کنند و با استفاده از مواد محترقه آسیب‌های جسمی و روحی زده و به اموال عمومی خسارت می‌زنند، راه‌بندان درست کرده و سد معبر ایجاد می‌کنند که همه این کار‌ها به لحاظ قانونی جرم است.

به گفته او به همه دادستان‌ها ابلاغ شده تا واحد‌های صنفی که اقدام به فروش مواد محترقه غیرمجاز و غیراستاندارد می‌کنند تا پایان فروردین پلمب شوند.

 رانندگان خودرو‌ها و راکبان موتورسیکلت‌هایی که در شب چهارشنبه آخر سال برای مردم مزاحمت ایجاد کرده و با پرتاب ترقه آلودگی صوتی ایجاد کنند هم وسایل نقلیه آن‌ها تا پایان فروردین توقیف خواهند شد و در این خصوص به توصیه و سفارش هیچ کس هم توجه نمی‌کنیم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار