رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی گفت: علوم و تکنولوژی در پیشرفت تمامی رشته‌های ورزشی نقش تعیین کننده‌ای دارد.

علی شریف زاده گفت: در همایش تربیت بدنی و علوم ورزشی سیزده دانشگاه در برگزاری پنل‌های تخصصی با ما مشارکت داشتند و همچنین ۱۰ پنل تخصصی ما توسط پژوهشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و موسسات بین المللی برنامه ریزی شد و به صورت مشارکت با اساتید داخلی برگزار شد.

تجربه حضور داشگاه‌ها در فصل گذشته آغاز و تجربه بسیار موفقی هم بود البته کرونا کمی شرایط را برای برگزاری برنامه‌های علمی سخت کرد، اما اجازه ندادیم این مسائل در فرآیند کار‌های علمی تحقیقاتی ما مشکلی ایجاد کند.

 در این دوره همین پژوهش‌ها را با حضور پژوهشگاه‌ها موسسات بین المللی برنامه ریزی کردیم که موسسه‌ای سی اس ام که از معتبر‌ترین وبسایت‌های طب ورزشی دنیا نیز است یکی از جلسات برنامه ریزی شده ما را به عنوان هیئنت رئیسه همراهی خواهد کرد.

رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی اضافه کرد: اکنون ما شاهد آن هستیم که علوم و تکنولوژی در همه رشته‌ها نقش موثری دارد و اگر از این موضوع قافل شویم در سال‌های آینده اختلاف معناداری را در رتبه و رکورد‌های بین اللملی پیدا خواهیم کرد و به همین دلیل نیاز بخش اجرایی ما این است که اکنون از مباحث علمی روز دنیا استفاده کنیم و ما در همایش تربیت بدنی و علوم ورزشی نیز از طراحی‌ها استفاده کردیم.

در سیزدهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی ۲ وزارت خانه آموزش و پرورش (معاونت تربیت بدنی و سلامت) و وزارت ورش ما را همراهی کردند.

ما معتقدیم باید در مباحث مختلف هم افزایی داشته باشیم، همدلی و همراهی بسیار مهم است و بحث آموزش و پرورش و نیاز‌های فعالیت بدنی دانش آموزان یکی از نکات بسیار مهم و اساسی است که پژوهشگاه علوم ورزشی نگاه ویژه‌ای به آن دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار