نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: وظیفه مسئولان میدان دادن به جوانان است و میدان ندادن به آنها خیانت می باشد.

آیت الله محمدی لائینی  در دیدار نمایندگان تشکل‌های مختلف جوانان مازندران با وی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوانان، گفت: وظیفه مسئولان ما میدان دادن به جوانان است و میدان ندادن به آنها خیانت می باشد.

او می‌گوید:جوانان سرشار از نبوغ و آینده ساز هستند و در شرایط کرونایی همت و ریسک پذیری خود را برای سلامت جامعه به اثبات رساندند و اما اینگونه نباشد که فقط در زمان بحران و مشکلات به سراغ جوانان برویم و باید در توزیع فرصت‌ها هم به جوانان توجه شود.

به گفته آیت الله لائینی اعتماد به جوانان در دین ما بوده و برخی از امامان ما نیز در سنین پایین به امامت رسیده اند و این با خود پیام دارد.

او می‌گوید: دشمنان در پی آن هستند که حس اعتماد به نفس و ما می‌توانیم را از جوانان ما بگیرند و از اینرو هرچقدر به نوجوانان و جوانان توجه شود، آینده مملکت تضمین خواهد شد.

به گفته نماینده ولی فقیه در مازندران همین جوانان بودند که دفاع مقدس را پیش بردند و اما اکنون برخی‌ها در داخل همراه با دشمنان در پی نا امید کردن جوانان هستند و باید با جهاد تبیین روشنگری کنیم تا اعتمادبه نفس و روحیه خودباوری در جوانان و نوجوان زنده نگه داشته شود.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار