طرح کنترل مبدا- مقصد ناوگان حمل و نقل عمومی با هدف ارتقای ایمنی سفر‌های نوروزی در البرز اجرا شد.

آقای میثم قدمی، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: براساس برنامه ابلاغ شده از سوی دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به استان‌های کشور، ادارات‌کل ماموریت دارند با انجام اقدامات پیشگیرانه با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط از جمله پلیس‌راه بستر مناسب برای سفر‌های ایمن را فراهم کرده تا مردم با خیالی آسوده سفر‌های نوروزی را آغاز کنند.

او می گوید: اجرای این طرح به صورت نمادین همزمان با سراسر کشور امروز، یکشنبه، ۲۲ اسفند در البرز آغاز شده است.

قدمی گفت: این طرح با محوریت پایش و کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای و با هدف ارتقای ایمنی سفر‌ها درحال اجراست و در واقع یک پیش‌آمادگی برای استقبال از سفر‌های نوروزی است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز می گوید: این نیرو‌ها در قالب گشت‌های راهداری و ترابری با حضور در پایانه‌ها، جاده‌ها و پاسگاه‌های پلیس‌راه کنترل و نظارت‌های لازم را انجام می‌دهند.

قدمی گفت: اکیپ‌های گشت‌زنی در هفت شهرستان استان مستقر هستند و ضمن اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی به کاربران جاده‌ای، نسبت به کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی و تکمیل چک لیست‌های نظارتی مربوطه اقدام می‌کنند.

به گفته معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان با آروزی سفری خوش برای مسافران نوروزی لازمه سفری ایمن و مطمئن را رعایت نکات ایمنی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با رعایت قوانین و احترام به حقوق دیگران، شاهد کمترین سوانح رانندگی در جاده‌های البرز باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.