رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد گفت: ۲۵۶ شهید در ۵۵ گلزار سراسر لامرد تدفین شده اند که ۷ گلزار آن شهدای گمنام هستند.

عباس برزگر گفت: تاکنون اقدام خاصی برای این روز بزرگ انجام شده که انتظار می رود از این به بعد برنامه های مناسب و در خور خانواده شهدا به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در شهرستان لامرد داشته باشیم.

او گفت: شهادت یعنی وارد شدن در حریم خلوت الهی و میهمان شدن بر سر سفره ضیافت الهی است.

برزگر گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حق بزرگی به گردن همه ماها دارند و پیگیری مسائل و خدمات رسانی به این عزیزان، کوچکترین کاری است که می توانیم برای آن بزرگواران انجام دهیم.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد آمار کل شهدای شهرستان لامرد را ۲۵۶ شهید اعلام کرد و گفت: این شهدا در دفاع هشت ساله، شهدای مدافع حرم، شهدای سلامت، شهدای ترور، شهدای منا و شهدای امنیت هستند.

او گفت: از ۲۵۶ شهید دفاع مقدس که در ۵۵ گلزار شهید تدفین شده اند هفت گلزار شهید گمنام در مراکز بخش های شهرستان لامرد  شامل بخش مرکزی و پنج بخش دیگر را شامل می شود که مدفون شده اند.

برزگر گفت: از ۵۵ گلزار شهدا در شهرستان لامرد تک مزاره تا ۵۰ مزاره است.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد گفت: در مراکز بخش ها حدود ۲۰ تا ۳۰ مزار شهید و در مرکز شهرستان ۵۰ مزار شهید قرار دارد.

او گفت: در شهرستان لامرد ۷۵۰ جانباز دوران دفاع مقدس از ۵ درصد تا ۷۰درصد هستند که  بیشتر این افراد در شهر لامرد سکونت دارند.

برزگر گفت: دیدار با تعدادی از همسران و مادران جانبازان، و شهدا در بخش های مختلف شهرستان لامرد و برگزاری گردهمایی همسران شهدا در مرکز شهرستان در این روز به یادماندنی از جمله برنامه های ما خواهد بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار