مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳ هزار و ۲۹۸ فقره تسهیلات قرض الحسنه حمایتی، مسکن، کارآفرینی و اشتغال از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

صالحی با اشاره به اینکه خدمات این نهاد براساس نیاز خانواده‌های تحت حمایت شکل گرفته و در بخش‌های مختلف به آن ها عرضه می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم تا با ایجاد هم افزایی در تأمین منابع، زمینه ارائه خدمات اثربخش به جامعه هدف این نهاد در کمترین زمان فراهم شده و خدمات مورد نیاز مددجویان تحت حمایت به شکل مناسبی به آن ها ارائه شود.

او با اشاره به اینکه ارائه خدمات معوض در کنار پرداخت‌های بلاعوض از اقدامات این نهاد در ایجاد هم افزایی در تأمین منابع برای خدمت رسانی اثربخش به جامعه هدف است، گفت: تلاش کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت، تقویت نگاه تکریمی به جای نگاه ترحمی بوده و با همین رویکرد ارائه خدمات معوض این نهاد موجب ارتقاء عزت نفس و کرامت انسانی خانواده‌های  تحت حمایت و تقویت مسئولیت پذیری در آن ها می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: براساس آمار‌های موجود در قالب خدمات معوض کمیته امداد استان زنجان سه هزار و ۲۹۸ فقره تسهیلات قرض الحسنه در قالب کارگشایی، حمایتی، مسکن، کارآفرینی، اشتغال و ودیعه مسکن، درمانی، فرهنگی و آموزشی و خدمات عمرانی از قبیل گازکشی از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

صفری گفت: در قالب تسهیلات حمایتی و کارآفرینی بیش از ۳۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از ابتدای امسال تاکنون از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

او با بیان اینکه یکی از راه‌های تأمین منابع موردنیاز برای ارائه خدمات معوض به مددجویان تحت حمایت، سپرده‌گذاری خیران در صندوق امداد ولایت است، گفت: تلاش می‌کنیم تا با فراهم کردن زمینه مشارکت خیران در قالب سپرده خیران، خدمات معوض به مددجویان تحت حمایت توسعه‌یافته و در تحقق اهداف و برنامه‌های این نهاد به‌ویژه در حوزه توانمندسازی جامعه هدف اثرگذار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.