نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت:۱۰ میلیارد تومان قیر رایگان برای آسفالت معابر روستا‌های شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم اختصاص یافت.

عبدالکریم جمیری گفت: با وجود بهره‌مندی استان بوشهر از منابع سرشار انرژی اما این استان در بسیاری از شاخص‌های توسعه‌ای و رفاهی به خصوص در روستا‌ها رتبه پایینی دارد.

این موضوع را نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس در نشست با معاون عمرانی و امور مجلس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مطرح کرد.

به گفته او دولت و نهاد‌های مسئول به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه دارند برای رفع این کاستی‌ها و کمک به عمران و آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته اقدام درخور انجام دهند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم می گوید: اختصاص پنج میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های عمرانی روستایی، هفت میلیارد تومان برای تکمیل ۱۰ بوستان نیمه کاره، ۲میلیارد تومان برای احداث دیوار‌های حفاظتی روستا‌های رودشور و چاهکوتاه و چهار میلیارد تومان برای احداث چمن مصنوعی در روستا‌های کره بند، کوهک، گوابین و محمدی نیز از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

به گفته او  قرار شد در صورتی که باقیمانده تخصیص امسال وصول شود، بودجه لازم برای پروژه‌های اولویت دار استان اختصاص یابد و در غیر این صورت از اولین اعتبارات وصولی سال آینده برای این منظور استفاده شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.