سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: مرغ با کیفیت به اندازه کافی وجود دارد و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

میثم پیله فروش، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین در حاشیه بازدید از "کشتارگاه صنعتی قزوین مرغ" در تاکستان  گفت: در استان قزوین مرغ با کیفیت به اندازه کافی وجود دارد و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

 علاوه بر مرغ گرم، مرغ منجمد هم به اندازه کافی در استان ذخیره شده است و در صورتی که احیانا با مشکلی در روند تأمین مرغ گرم روبه رو شویم، مرغ منجمد جایگزین خواهد شد.

تولید روزانه ۸۰ تن مرغ مازاد نیاز در استان قزوین

افلاطونی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هم گفت: هیچ گونه کمبودی در زمینه عرضه مرغ گرم در قزوین وجود ندارد و حتی روزانه ۸۰ تن مازاد نیاز این محصول در استان تولید می‌شود.

 روزانه حدود ۲۰۰ تن مرغ در استان کشتار و به تولید می‌رسد.

روزانه حدود ۱۲۰ تن مرغ در بازار استان قزوین توزیع و به مصرف می‌رسد و مازاد تولید مرغداری‌ها برای تنظیم بازار و تامین نیاز استان‌های همجوار مانند تهران و البرز اختصاص می‌یابد.

 با تمهیدات اتخاذ شده در حوزه ذخیره گوشت مرغ و تامین این محصول پرمصرف برای روز‌های پایانی سال و نوروز ۱۴۰۱ مشکلی نداریم.

جوجه ریزی در مرغداری‌های استان قزوین با رشد قابل توجهی همراه بوده است و نگرانی از بابت کاهش تولید و تامین نیاز بازار مرغ پس از نوروز و در ایام ماه رمضان نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.