استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مطالعات تطبیقی برای بررسی نحوه آموزش و میزان بازدهی و آسیب‌شناسی وضعیت آموزشی در شرایط کرونا در سایر کشور‌ها انجام شود.

حسین مدرس خیابانی در ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا گفت: در ۲ سال گذشته غالب مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها به صورت غیرحضوری آموزش داشته‌اند که این موضوع قاعدتاً آسیب‌هایی را به دنبال دارد که عمده این آسیب‌ها در آینده جلوه‌گر خواهد شد.

او گفت: دانشگاه‌ها مطالعات تطبیقی با کشور‌های دیگر هم در حوزه دانش‌آموزی و هم در حوزه دانشگاهی انجام دهند که مشخص شود دانش‌آموزان و دانشجویان در شرایط حاکمیت کرونا در کشور‌های دیگر چه شرایطی دارند و فضای آموزشی و ارائه آموزش در دیگر کشور‌ها چگونه است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت:  طی ۲ سال گذشته در اولین اقدام برای مقابله با کرونا مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شدند که این موضوع جای انتقاد دارد و تاثیر بحران کرونا بر افت تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان و آسیب‌های ناشی از این امر در آینده نمایان خواهد شد.

او تاکید کرد: دانشگاه این پژوهش و بررسی را در قالب پایان‌نامه و مقاله ارائه دهد تا مرجعی برای تصمیم‌گیری‌های آینده در حوزه آموزش قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار