معرفی شاگردان بنا در مغولستان بعد از اردوی نخست فرنگی کاران

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در رقابت‌های آسیایی مغولستان بعد از پایان نخستین اردوی فرنگی کاران مشخص می‌شود.

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی درباره لیست نهایی مسافران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ترکیب تیم ملی کشتی آزاد که از سوی کادر فنی اعلام شد و بچه‌ها با توجه به این موضوع با انگیزه و جدیت بیشتری در حال تمرین هستند. اما ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی هنوز مشخص نشده که محمد بنا و همکارانش قصد دارند لیست نهایی خود را بعد از اردوی کنونی و تا ۲۷ اسفندماه اعلام کنند.

نخستین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در مغولستان روز‌های ۱۵ تا ۲۶ اسفندماه سال جاری در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

امامی اعلام کرد با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا اواخر فروردین سال آینده در مغولستان برگزار می‌شود، آزاد و فرنگی کاران تیم ملی بعد از تعطیلی اردوی کنونی حدود یه هفته به استراحت و مرخصی خواهند رفت و دوباره از روز سوم فروردین ماه و در همان ابتدای تعطیلی نورور دوباره به خانه کشتی باز خواهند گشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار