معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی کشور گفت : تلاش بر این است که درشهرستان‌ها و مکان‌هایی که قابلیت لازم را دارند محلی را به نمایش و عرضه محصولات صنایع‌دستی اختصاص دهیم.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی کشور در برنامه زنده چهلستون قزوین خبر داد

پویا محمودیان در ارتباط زنده تلفنی با جنگ شبانه چهلستون از شبکه استانی قزوین گفت:  با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و در تعامل و هماهنگی با مسئولین عالی‌رتبه استان تلاش بر این است که درشهرستان‌ها و مکان‌هایی که قابلیت لازم را دارند محلی را به نمایش و عرضه محصولات صنایع‌دستی اختصاص دهیم.

به علت شیوع ویروس کرونا صنعتگران کشور با مشکلات زیادی روبرو شدند و روز‌های بسیار تلخی بر صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی کشور گذشت که امیدواریم با شروع سال ۱۴۰۱ و به تعادل رسیدن وضعیت شیوع کرونا شاهد رونق مجدد این حوزه باشیم.

بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی به عنوان بزرگترین رویداد‌های خرده‌فروشی این حوزه در صورت موافقت ستاد ملی کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شوند که حال و هوای عیدانه و بهاری دارند و این امکان فراهم می‌شود تا همه گردشگران ورودی به استان‌ها محصولات صنایع‌دستی را به عنوان یک ره‌آورد مانا از سفر خویش به همراه ببرند.

بازارچه بسیار زیبای سعدالسلطنه که در آستانه ثبت جهانی نیز قرار دارد یکی از مکان‌هایی است که به خوبی ظرفیت‌های زیبایی‌شناسی و کاربردی حوزه صنایع‌دستی استان را در معرض دید علاقمندان قرار خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.