درسومین یادواره سرداران و شهدای سرافراز یگان‌های ویژه ناجا از خانواده ۲۵ شهید نیروی انتظامی استان همدان تجلیل شد.

 سومین یادواره سرداران و یک هزار و ۳۱۹ شهید سرافراز یگان‌های ویژه انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور سفیران و خانواده شهدا به صورت سراسری از طریق وبینار برگزار و از ۲۵ خانواده شهید دوران دفاع مقدس لشکر ۲۸ حضرت روح الله تیپ قوامین و تیپ موسی ابن جعفر (ع) استان همدان قدردانی شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی یگان ویژه انتظامی استان همدان در این آیین گفت: در طرح سراسری سفیران شهدا هر یک از کارکنان یگان‌های ویژه انتظامی کشور سفیر یک شهید هستند و امروز همایش و تجدید عهد سفیران با خانواده‌های شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام قاسم فعله گری گفت: دشمن از طریق جنگ نرم به دنبال تحریف حقایق انقلاب اسلامی است و پاسداری از انقلاب اسلامی با جهاد تبیین ضروری است، زیرا جهاد تبیین خنثی‌کننده تلاش دشمن در تحریف حقایق است.

او گفت: نهاد‌ها و مسئولان باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران را برای مردم بازگو کنند و روحیه جهاد تبیین را گسترش دهند و نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی یگان ویژه انتظامی استان همدان گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را از برکات خون شهدا است و امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و ازجان‌گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا است.

حجت الاسلام فعله گری گفت: امروز شاهد پیشرفت ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها هستیم و این عزتمندی و اقتدار به برکت خون شهدا است.

این آیین به صورت وبیناری و در ارتباط زنده با سراسر کشور با حضور «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد و همزمان یگان‌های سراسر کشور میزبان جمعی از خانواده‌های معزز شهدا بودند.

استان همدان نزدیک به هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب کرده است

۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید با صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.