رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری از مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان نیاز است.

فرهاد حیدری گفت: اردیبهشت امسال محل جدید ساختمان فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان به بهره برداری رسیده و این در حالی است که به دلیل کمبود تجهیزات هنوز موفق به استفاده کامل از مجموعه نشده‌ایم.

به گفته او آماده‌سازی فضا و امکانات لازم برای انتقال اتاق فرمان ۱۱۵ به محل جدید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های پیش رو مرکز اورژانس استان اصفهان است،  فرسودگی تجهیزات، کمبود امکانات و کمبود فضای لازم در محل اتاق فرمان فعلی علاوه بر افزایش فشارکاری بر کارشناسان ۱۱۵، مشکلاتی در برقراری ارتباط و فرماندهی عملیات امدادرسانی اورژانس ایجاد کرده است.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان می گوید اعتبار مورد نیاز برای فراهم سازی تجهیزات مورد نیاز و زیر ساخت‌های لازم برای جابجایی مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان ۳۰ میلیارد تومان است که برای پیشگیری از اختلالات احتمالی در عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی و آماده باش در شرایط اضطرار این مبلغ به حدود ۵۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

 با توجه به اهمیت افزایش کیفیت خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به عنوان خط اول حفاظت از سلامت مردم عزیز از تمامی خیران بزرگوار و سازمان‌های اجتماعی که می‌توانند در تأمین اعتبار لازم در این مورد مشارکت کنند دعوت می‌کنیم به یاری اورژانس بشتابند.

 اورژانس پیش بیمارستانی به صورت ۲۴ ساعته در تمامی ایام سال به صورت رایگان در شرایط اضطرار به یاری امدادخواهان می‌شتابد و خیران با سرمایه گذاری در این زمینه می‌توانند در نجات جان بیش از ۳۰۰ هزار نفر در سال سهیم باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.