عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ از حذف بودجه مصوب شده برای جهاد تبیین خبر داد.

علی اصغر باقرزاده گفت:  ۱۰۰ میلیارد تومان معادل هزار میلیارد ریال  بودجه جهاد تبیین بود.

به گفته این نماینده مجلس این موضوع مصوبه کمیسیون تلفیق نبود، بلکه پیشنهاد یکی از نمایندگان بود که در صحن مطرح و رای آورد. در جلسه فردا هیات رئیسه کمسیون تلفیق این بند را حذف و منابع آن را صرف اموراتی خواهیم کرد که نیاز کشور است.

مجلس در جریان بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ این بودجه را برای جهاد تبیین در نظر گرفته بود. جهاد تبیین یکی از دستورکار‌های بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده اند.

رهبر انقلاب هم در واکنش به این میزان بودجه برای جهاد تبیین اعلام کردند شنیدم در مجلس یک بودجه‌ی سنگینی برای جهاد تبیین در نظر گرفتند. بنده خیلی سازگار نیستم بااینجور سبک دربرخورد تجربه بنده میگوید که بودجه‌های بی‌نام و نشان غالبا هدرمی‌رود وبه نتیجه نمی‌رسد.

باقر زاده همچنین اعلام کرد که راه حل حذف این بند را در نظر خواهیم گرفت و اصلاحیه این موضوع را به همراه اصلاحیاتی که شورای نگهبان برای مجلس ارسال کند به شورا ارسال خواهیم کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی منابعی را در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تولید و انتشار محتوا‌های رسانه‌ای در مقابله با جنگ نرم تخصیص دادند. بر اساس مصوبه مجلس ۱۰۰ میلیارد تومان از درآمد حاصل از این بند به منظور تولید و انتشار محتوا‌های رسانه‌ای در مقابله با جنگ نرم و جهاد تبیین به معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
عجب لقمه چرب و نرمی از دستشون در رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
چیزهایی که الان مهم است معیشت و کار و ازدواج است. وقتی شکم من خالی است و وقتی کار ندارم و وقتی نمی توانم ازدواج کنم، چه چیزی رو قرار است تبیین کنید؟؟؟
همه چیز رو در عمل باید نشون داد و فهماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
کم پول حیف و میل می کنند بودجه نوظهور هم می خواهند!!!!! بابا ملت بیکار هستند مشکلات دارند چرا نمی فهمید؟ پول باید صرف بودجه عمرانب بشود که چرخ اقتصاد در چرخش باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
صرف ذخیره سازی آب باران و روان آب ها بری مصرف در فصل های کم بارش و تابستان شود که مردم مشکل کم آبی شرب و کشاورزی را نداشته باشند این هم ثوابش بیشتر و هم اعتقاد و اعتماد ملت به هزینه کرد درست بیت المال را افزایش می دهد و هم غارت بیت المال به اسم های مقدس پایان می یابد و هم مشکل کم آبی کشور حل خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
آفرین بر رهبر بزرگ ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
احسنت به هوش و بصیرت رهبر معظم انقلاب
زنده باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
عزیزم از درامد بنیاد مستضعفان که دراختیار رهبر هست میدهد خیالت راحت زود جوگیر نشو
آخرین اخبار