فرماندار ویژه میانه از اختصاص ۴۰ میلیارد ریال توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای تکمیل آشیانه بالگرد اورژانس در این شهرستان خبر داد.

آقای سعادتی فرماندار ویژه میانه در جلسه شورای اداری شهرستان میانه از اختصاص ۴۰ میلیارد ریال توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای تکمیل آشیانه بالگرد اورژانس در میانه خبر داد و گفت: ۳۰ درصد باقی مانده از این طرح با اختصاص این اعتبار تکمیل و شاهد استقرار دوباره بالگرد در شهرستان خواهیم بود.

 بیکاری معضل اصلی شهرستان است .

تنها راهکار رفع این معضل جذب سرمایه گذار است که در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی باید به این امر همت گذاشته و از هر قصور، تعلل و سنگ اندازی بر سر راه سرمایه گذاری بپرهیزند.

بحث تسهیل صدور مجوز‌ها  یکی از اقدامات مهم دولت است.

از مسئولین شهرستان می‌خواهم تا به محض راه اندازی سامانه مورد نظر؛ در اسرع وقت به درخواست صدور مجوز‌ها پاسخ دهند.

 ایجاد بستر و امکانات لازم و ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن در ایام تعطیلات نوروز به مردم بویژه مسافران وظیفه تمامی دستگاه‌ها و برگزاری تور‌های گردشگری به مناطق تاریخی و گردشگری شهرستان  یکی از اولویت‌های ایجاد خاطره خوش برای مسافران شهرستان است.

 آقای محمودیان دادستان میانه نیز در این جلسه نبود گشت و نظارت جدی لازم بر بازار؛ اصناف و کسبه را سبب سودجویی برخی عنوان نموده  و خواستار کنترل و نظارت جدی در ایام تعطیلات نوروز شد.

وجود تفریحات سالم سبب کاهش ناهنجاری‌های مختلف در جامعه می شود، آماده نمودن مراکز تاریخی؛ تفریحی و گردشگری برای استفاده مردم و مسافرین در ایام تعطیلات نوروزی حتی با وجود برخی مسائل از جمله معارض ظرفیت و فرصتی مناسب برای معرفی شهرستان است.

 حفاظت از منابع طبیعی ، اراضی ملی و بستر رودخانه‌ها بویژه در ایام عید ضروری است.

مسئولین مربوطه باید به تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی و تصرف اراضی ملی به صورت جدی نظارت کنند.

 رفع سد معبر ،رفع تردد ماشین و موتور در پیاده راه با بازدارنده‌های بیرونی، نصب تابلو‌های هشدار دهنده و خط کشی بسیاری از مسیر‌های عبوری  سبب تسهیل در امور مردم  می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.