پویش عیدانه معرفی کتاب برای اوقاف فراغت دانش‌آموزان قزوینی برگزار می‌شود

سرهنگ ابراهیم رسولی مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین از برگزاری پویش معرفی کتاب برای اوقاف فراغت دانش‌آموزان در ایام نوروز به منظور توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی خبر داد و گفت:

این مسئول ابراز کرد: دشمن در فضای حقیقی و مجازی فکر و ذهن نوجوان را هدف قرار داده و از هر ابزاری برای رسیدن به اهداف خود که تخریب و انحراف افکار جوانان است، بهره می‌گیرد.

وی تصریح کرد: اگر ما بتوانیم محتوای خوب و جذابی را در اختیار دانش آموزان قرار دهیم دست دشمن را از این توطئه کوتاه می‌کنیم که مورد استقبال دانش آموزان نیز خواهد بود چنانچه برنامه راهیان نور مجازی استان قزوین با بیش از ۲۴۰ هزار نفر بازدید آنلاین این موضوع را کاملا نشان داد.

رسولی فر با اشاره به طراحی برنامه‌های عیدانه، گفت: در تعطیلات ایام نوروز که دانش آموزان اوقات فراغت بیشتری دارند، برنامه‌های خوبی توسط بسیج دانش‌آموزی استان و نواحی در قالب انواع کارگاه‌های آموزشی و مهارت افزایی، معرفی کتاب و معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی برگزار می‌شود.

 پویش معرفی کتاب از جمله ویژه برنامه‌های سازمان بسیج دانش آموزی است که در ایام نوروز به عنوان فعالیت فرهنگی و توسعه سطح دانش جامعه هدف برگزار می‌شود.

در این پویش دانش‌آموزان بخشی از مطلب جذاب کتاب خود به همراه عکس کتاب و اطلاعات نشر و نویسنده را به سازمان بسیج دانش‌آموزی ارسال کرده و با این کار کتاب مورد علاقه خود را به همکلاسی‌ها و دوستان خود معرفی می‌کنند.

معرفی کتاب توسط دانش آموزان سبب می‌شود تا مخاطبان بنا به سلایق سنی خود در انتخاب کتاب دخیل شده و برای مطالعه ترغیب شوند و در نهایت از زمان فراغت خود به درستی بهره ببرند.

 این سازمان به همراه سایر تشکل ها، در کنار اداره آموزش و پرورش علاوه بر ارتقای آموزش به دنبال تربیت جوان مومن انقلابی و پای کار است تا آینده نظام و کشور بیمه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.