مدیر عامل هلال احمر استان آذربایجان غربی از امداد رسانی و رها سازی ۹۵ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

امیر جعفرزاده گفت: بعد از تماس‌های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری با هدف رهاسازی خودرو‌ها و امداد رسانی به سر نشینان خودرو‌های گرفتار شده در محورهای مواصلاتی سردشت، مهاباد، اشنویه، ارومیه، چالدران،  آواجیق و خوی به محل های حادثه اعزام شدند.

وی می گوید :امداد گران هلا احمر استان در محور‌های مزبور پس از طی مسیر به ۹۵ خودرو به استعداد ۲۹۰ نفر امداد رسانی کردند.

به گفته مدیر عامل هلال احمر استان آذربایجان غربی در این عملیات امداد رسانی و رهاسازی که تا امروز شنبه ٢١ اسفند و تا ساعاتی پیش به طول انجامید، تیم امداد و نجات پایگاه گله کاوی شهرستان مهاباد به ۵ نفر از سرنشینان خودروی گرفتار شده در برف و کولاک که توانایی ادامه مسیر را نداشتند در محل پایگاه کله کاوی اسکان دادند.

جعفرزاده ضمن قدردانی و همراهی بسیارخوب پلیس راه، حمل و نقل و پایانه‌ها و اورژانس گفت: منابع انسانی بکار گرفته شده در این عملیات رهاسازی و امدادرسانی به خودرو‌های گرفتار در برف و کولاک شامل ۱۱ تیم امداد و نجات،یک نفر پرسنل نجاتگر و ۴۴ نفر پرسنل داوطلب و ۹ دستگاه آمبولانس و ۲دستگاه خودروی کمکدار، به همراه توزیع اقلام خوراکی امدادرسانی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.